Large without Sidebar

Mar 01

Programm Magrid an de Spillschoulen zu Lëtzebuerg

Virstellung an Aféiere vum Programm Magrid an de Spillschoulen zu Lëtzebuerg Interview mam Véronique Cornu D’Véronique Cornu ass Psychologin am CDA. Säit 2018 schafft si hei mat Kanner déi eng Léierstéierung hunn oder bei deenen ee Verdacht op eng Léierstéierung virläit. Si hält Formatiounen an investéiert sech och no hirer... read more →
Fév 10

Eegen diagnostesch Tester fir Lëtzebuerg

Firwat braucht Lëtzebuerg eegen diagnostesch Tester? Fir eng Diagnose vu Léierschwieregkeeten an engem bestëmmte Beräich (z.B. Liesen oder Rechnen) kënnen ze maache brauch en net nëmmen en Outil fir verschidde Prozesser (z.B. phonologesch Bewosstheet oder Quantitéite benennen) aus dësem Beräich kennen ze moosse mee och e méigleche Verglach mat typesche... read more →
Jan 26

Guide de référence: présentation et formations

Guide de référence: présentation et formations Mardi, 26 janvier 2021, le manuel “Lernstörungen im multilingualen Kontext : Diagnose und Hilfestellungen“ a officeillement été présenté. Le manuel est le résultat d’une collaboration étroite entre le CDA et l’Université du Luxembourg. Veuillez visualiser ci-après la vidéo de la présentation : Sur le site... read more →
Jan 18
guide de référence

Guide de référence sur les troubles des apprentissages

Guide de référence sur les troubles des apprentissages Alex Kockhans, le directeur du Centre pour le développement des apprentissages Grande-Duchesse Maria Teresa (CDA) et Sonja Ugen, Research Scientist et responsable des projets diagnostics au Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET) de l’Université du Luxembourg (UL), ont remis le 18 janvier... read more →
Mar 02

Visite du CDA au Reading Centre de l’Université Stavanger

En février 2020, une délégation du Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse (MENJE) s’est rendue à Stavanger en Norvège pour s’inspirer du fonctionnement de leur Centre de lecture. Les difficultés de la lecture et de l’expression écrite, ainsi que la lecture numérique, n’ont présenté que quelques... read more →
Fév 11

Handbuch fir Diagnostik vu Léierstéierungen

Handbuch mat „Best Practice“ Emfeelunge fir Diagnostik vu Léierschwieregkeeten am lëtzebuergesche Kontext En Kooperatiounsprojet tëschent dem Centre pour le Développement des apprentissages „Grande-Duchesse Maria Teresa“ an der Universitéit Lëtzebuerg. D‘Erléiere vum Liesen a Schreiwen ass zu Lëtzebuerg méi komplex ewéi a villen aneren  europäesche Länner. De lëtzebuergesche Schoulsystem baut nämlech... read more →
Fév 10

Interview an der LEARN Newsletter

1 | Wie sidd Dir? Mir sinn de Centre pour le Développement des apprentissages Grande-Duchesse Maria Teresa (CDA), ee vun deenen 9 Kompetenzzentere fir Kanner mat spezifesche Besoinen. Eis Haaptaufgab ass et, Kanner mat Léier- an Opmierksamkeetsstéierungen ze hëllefen. Dat kann iwwer een direkte Wee geschéien duerch ee spezialiséierten Diagnostik... read more →
Oct 08

6 Publications pour aider un enfant dys dans son parcours scolaire

Vous cherchez des idées concrètes pour faciliter le quotidien à l’école d’un enfant présentant un trouble des apprentissages? Finie la recherche! Trouvez ci-après un guide à recommandations pour votre travail quotidien avec les enfants présentant des difficultés ou troubles d’apprentissage. Ce guide peut servir de source d’inspiration. Il ne s’agit... read more →
Juil 10

Summerfest am CDA

Dënschdes, den 9te Juli 2019 huet de CDA op säin éischt Summerfest invitéiert. Lëschteg an interaktiv Spiller, hausgemaachte  Kuch a Gesellegkeet waren um Rendezvous fir déi Kanner déi am CDA encadréiert ginn, sief et am individuellen oder an therapeutesche Gruppen, souwéi fir hir Elteren. Eng ganz Partie Kanner sinn an dësem... read more →
Mai 16

Lancement d’un projet de recherche conjoint

Au mois d’avril 2019, le projet de recherche réalisé par l’Université du Luxembourg (UL) et le Centre pour le développement des apprentissages Grande-Duchesse Maria Teresa (CDA), ayant comme but d’établir un inventaire des tests standardisés utilisés au Grand-Duché dans le domaine scolaire et la rédaction d’un manuel y afférant, a... read more →